WITKAC.pl - generator wniosków
Od 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim wprowadza się elektroniczny generator wniosków WITKAC.pl dla wszystkich otwartych konkursów ofert oraz dotacji udzielanych w formie pozakonkursowej, tzw. małe granty.
Platforma WITKAC.pl to unikalne narzędzie, znacznie ułatwiające współpracę urzędów z organizacjami pozarządowymi. Jest to kompleksowy system informatyczny usprawniający m.in. ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań.
Korzystanie z platformy znacząco zmniejsza liczbę błędów formalnych i rachunkowych popełnianych przez oferentów. Znacząco przyspiesza to pracę na etapie oceny ofert, co przekłada się na możliwość szybszego kontraktowania zlecanych zadań. Wdrożenie platformy pozwala na przesyłanie informacji pomiędzy urzędem a zleceniobiorcą on-line, co przyspiesza komunikację.
Organizacja zamierzająca złożyć ofertę w ramach otwartego konkursu ofert lub w trybie pozakonkursowym, tzw. małe granty dokonuje rejestracji profilu w systemie witkac.pl.
Przydatne instrukcje:
- instrukcja zakładania konta - rejestracja konta/logowanie
- instrukcja składania oferty - wypełnianie oferty
- instrukcja składania sprawozdania
- instrukcja korzystania z serwisu - instrukcja uniwersalna
- instrukcja importowania faktur w sprawozdaniu
- autor: Ewa Boczkowska