Skorzystaj z pomocy Gminnego punktu Konsultacyjno-informacyjnego.
Przypominamy, że do końca tego roku należy dokonać wymiany pieców pozaklasowych na nowe. Od 1 stycznia 2023 roku zgodnie z Uchwałą Antysmogową dla województwa Mazowieckiego palenie w „kopciuchach” będzie zabronione.
Nabór wniosków do programu „Czyste powietrze” jest otwarty przez cały czas. Pracownik Urzędu Miejskiego udzieli Państwu pomocy przy wypełnieniu i złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów.
Punkt konsultacyjno-informacyjny jest czynny w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.
Do prawidłowego wypełnienia wniosku niezbędne są :
1) Adres e-mail (potrzebny do rejestracji w portalu beneficjenta)
2) PESEL wnioskodawcy, współmałżonka i wszystkich współwłaścicieli
3) Numer konta bankowego
4) Numer księgi wieczystej
5) W zależności od sposobu rozliczania dochodu: PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39, PIT-CFC, PIT-40A (jeśli jedynym dochodem wnioskodawcy jest świadczenie ZUS/KRUS i wnioskodawca nie składa odrębnego zeznania podatkowego).
W przypadku prowadzenia gospodarstwa rolnego: zaświadczenie właściwego organu gminy o wielkości powierzchni gospodarstwa rolnego lub nakazu płatniczego wystawionego przez właściwy organ gminy, umowy/ów dzierżawy ( jeśli dotyczy).
6) Wnioskodawca ubiegający się o podwyższony poziom dofinansowania zobowiązany jest do dołączenia do wniosku zaświadczenia z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wskazującego przeciętny miesięczny dochód na jednego członka gospodarstwa domowego wnioskodawcy, zaświadczenie powinno być wydane najpóźniej w dniu złożenia wniosku o dofinansowanie (zaświadczenie wydawane bezpłatnie).
Wizytę można umówić poprzez kontakt telefoniczny (22 51 22 192) bądź mailowy (wojciech.lewandowski@nowydwormaz.pl). Bliższe informacje pod wskazanymi kontaktami.