Baner
Katalogi
Intranet
Nawigacja
Treść strony
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiej i Powiatowej biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Nowym Dworze Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Data publikacji strony internetowej: 2013-12-20
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2017-02-14
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Strona zawiera następujące ułatwienia
- wersja kontrastowa,
- widoczny fokus,
- możliwość zmiany rozmiaru tekstu,
- dostępne są standardowe skróty klawiszowe przeglądarki, umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki)
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewa Borkowska.
- E-mail: biblioteka@nowydwormaz.pl
- Telefon: 22 775 23 11
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Maz.
ul. I.J. Paderewskiego 22 - E-mail: biblioteka@nowydwormaz.pl
- Telefon: 22 775 23 11
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biblioteka Główna ul. I.J. Paderewskiego 22
Bezpośrednio przy budynku biblioteki znajduje się parking z 1 miejscem wyznaczonym dla osób niepełnosprawnych. Wejścia do budynku dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Budynek wyposażony jest w windę. Wewnątrz budynku nie ma barier architektonicznych. Istnieje możliwość poruszania się po budynku z psem asystującym.
Filie biblioteczne nie są dostosowane architektonicznie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.