Nabór przedstawicieli NGO do komisji weryfikującej projekty
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli nowodworskich organizacji pozarządowych do pracy w komisji weryfikującej wnioski do Budżetu Obywatelskiego 2017.
Kandydatury na członków komisji mogą zgłaszać umocowani przedstawiciele organizacji na przygotowanym poniżej wniosku, od 9 do 13 maja (do godz. 15.00) 2016 roku na adres mariusz.ziolkowski@nowydwormaz.pl (skan oryginału) lub w formie papierowej w p. 101 Urzędu Miejskiego.
Osoby zgłaszane do Komisji muszą być zameldowane w Nowym Dworze Mazowieckim. Komisja zostanie powołana 16 maja 2016 roku Zarządzeniem Burmistrza Miasta.
W skład komisji wejdą: dwóch radnych Rady Miejskiej, co najmniej dwóch przedstawicieli organizacji pozarządowych z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim oraz pracownicy Urzędu Miejskiego (liczba zależna od złożonych projektów). Zadaniem komisji będzie weryfikacja wniosków pod względem formalnym, prawnym i kosztowym.
Weryfikacja wniosków zgłoszonych do budżetu obywatelskiego Miasta Nowy Dwór Mazowiecki potrwa do 30 czerwca 2016 roku. Termin pierwszego posiedzenia określony zostanie po 16 maja.
Z regulaminem budżetu obywatelskiego można zapoznać się na stronie www.nowydwormaz.pl/obywatelski.