Konsultacje Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na 2022 rok
Zapraszamy organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) działające na terenie Miasta Nowy dwór Mazowiecki do udziału w konsultacjach projektu programu współpracy.
Forma konsultacji to pisemne zgłaszanie stanowisk. Opinie, uwagi i wnioski do projektu należy zgłaszać na adres e-mail: ngo@nowodwormaz.pl lub w budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Zakroczymskiej 30 bądź pocztą tradycyjną.
Konsultacje rozpoczynają się dnia 15 listopada 2021 r. i zostaną zakończone w dniu 22 listopada 2021 r.
Projekt programu został zamieszczony na stronie internetowej www.nowydwormaz.pl w zakładce organizacje pozarządowe oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. Zakroczymskiej 30 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Organizacje uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do podania, wraz ze zgłoszonym stanowiskiem, informacji dotyczących ich nazwy, adresu, wskazania celów statutowych, osoby wyznaczonej do kontaktu, a także danych takich jak nr telefonu, e-mail lub innej formy kontaktu zwrotnego.