Komunikat dla cudzoziemców załatwiających sprawy w Wydziale Spraw Obywatelskich
W związku z ograniczeniem w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego bezpośrednia obsługa cudzoziemców w Wydziale Spraw Obywatelskich (uzyskanie numeru PESEL lub dokonanie czynności meldunkowych), będzie możliwa wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel. 22 51 22 261. Uzgodnienia telefoniczne nie dotyczą cudzoziemców, którzy są zameldowani a chcą uzyskać wyłącznie zaświadczenie o zameldowaniu. W celu uzyskania zaświadczenia o zameldowaniu należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł. na numer rachunku Urzędu Miejskiego 35 8009 1062 0016 4119 2007 0001. Opłaty można dokonać w Oddziale Mazowieckiego Banku Spółdzielczego przy ul. Targowej 1/3 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz w punkcie kasowym MBS w budynku Urzędu Miejskiego. Oryginał dowodu wpłaty należy dołączyć do wniosku o wydanie zaświadczenia.